tisdag 5 november 2013

Dagens Kelly

Dagens Kelly-uppdrag bestod av att städa under diskbänken. Uppdraget är nu slutfört och jag passade samtidigt på att gå igenom vårt lilla lager av städmaterial som jag förvarar i en plastlåda under diskbänken.  Jag tog nu den sista diskborsten från lagret så diskborstar är uppskrivna på inköpslistan.

Under diskbänken

Jag passade också på att  shina sinken ordentligt eftersom vi har slarvat lite med att hålla efter diskbänken senaste tiden. Det blev dock inte lika stor skillnad som när jag shinade sinken första gången.


Shinad Sink

Det doftar härligt från Crock Poten!
Så det verkar lovande för min Coca Cola Chicken som långsamt tillagas under dagen.
Den är nog alldeles lagom tills när maken kommer hem från jobbet.

Kram
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar