onsdag 19 juni 2013

Sommar

Äntligen är sommaren här. Snart midsommar! Helt otroligt vad tiden har gått fort.
Jag har inte kikat in på bloggen förrän idag och tackar så otroligt mycket för hälsningar!

Bildkälla: www.quoteswave.com

Livet har kört ihop sig litet, så där som det kan göra ibland och bloggen har hamnat längst ner på prioritetslistan ett tag. Men allt är i det hela stora väl och jag saknar bloggandet eftersom det dels leder till kontakter med andra trevliga människor och dels för att det sätter lite lagom press på mig själv att fortsätta arbetet med att få ordning och reda hemma.

Jag har inte heller haft tid eller energi att läsa eller kommentera andras bloggar sista tiden men även det hoppas jag snart orka göra för oj, så många inspirerande bloggar det finns där ute i cyberrymden. Jag har funderat på att lägga upp en länklista så att flera kan hitta till dom godbitar som jag gillar att läsa så mycket.

Så jag hoppas att jag snart ska känna att jag har inspiration och tid att börja blogga igen.
Till dess en hälsning till dig som läser.
Ta väl hand om dig och njut av livet!
Vi hörs snart igen.

Kram
Linn

6 kommentarer:

  1. Jag hittade din blogg i går när jag googlade städskåp, och jag har läst och läst! Så otroligt inspirerande! Vi har äntligen fått hela vårt hus klart och det är dags att ta tag i organiserandet och förvaringen, vilket jag verkligen gillar.

    Såg att någon tipsat om finska Sinis toaborstar. Jag kan tillägga att ALLT i Sinis sortiment är jättebra, så om du kommer dig till Finland ska du köpa fler grejer än bara toaborsten :) Jag rekommenderar speciellt deras mirakeltrasor (microfiber) och sopborsten och -skyffeln, där minsta dammkorn hamnar på skyffeln och inte under den!

    Tack för en härlig blogg!
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria!

      Det är jättetråkigt att Sini inte har någon återförsäljare i Sverige. Och att beställa via postorder visade sig bli så dyrt att det var betydligt billigare att beställa via FlyLady och betala frakten från USA och hit istället.

      Men jag är fortfarande supernyfiken på Sinis produkter och nu ännu mer efter att ha läst vad du har skrivit. Så nästa finlandsresa blir det definitivt inköp av Sinis produkter!

      Tack för dina snälla ord!
      Jag blir så nyfiken på ert hus, du har ingen blogg?

      Radera
  2. Kul att du är tillbaka! Har också saknat dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carolina!
      Hoppas att du har haft en fin sommar så här långt!
      Kram

      Radera
  3. Härligt att få ett livstecken från dig! Ibland har man bara inte tid eller lust med bloggen, jag saknar i alla fall dina inlägg ska du veta, men kom tillbaka när du känner för det :)

    En länklista vore inte fel alls, du har nog en del tips som jag skulle gilla känns det som. Håller tummarna för att det är mycket svenska bloggar, jag läser så sakta på engelska :p

    Hoppas du får en fin midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Liie!
      Jag har haft en supermysig midsommar och hoppas att du har haft detsamma!

      Jag har ju tyvärr fortfarande inte lärt mig några som helst finesser när det gäller bloggen så jag vet inte riktigt hur man gör en länklista men jag ska ta och göra ett försök snart.

      Ha det bäst!
      kram
      Linn

      Radera