lördag 4 maj 2013

Förvaringstips - Soptunna Som Sängbord

Bra förvaringstips är något som jag alltid gillar.

Nyligen ramlade jag på en idé som för mig var alldeles ny. Så självklart delar jag med mig av den.

Jag har aldrig tänkt tanken att man faktiskt kan använda en soptunna som sängbord för att därigenom kunna ha en dold förvaring för bylsiga saker som exempelvis filtar eller vinterjackor. Eller varför inte leksaker eller något annat skrymmande? Eller säsongsartiklar av olika slag som man behöver hitta en smart förvaring till?



Bildkälla: www.southernliving.com

Här har man helt enkelt använt sig av ett stort sopkärl/papperskorg och gjort ett lock till den av en rund plywoodskiva. Genom att sedan använda en duk som döljer tunnan så ser det ut som ett vanligt vackert runt sängbord. Men sängbordet döljer på en hemlighet. Nämligen sin stora förvaringspotential.

Kram
Linn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar