onsdag 23 januari 2013

FlyLady dag 2

Eftersom jag följer FlyLadys nybörjar-babysteg så var dagens uppgift inte alltför ansträngande.

Dag 2 bestod uppgiften i att klä på sig, sminka sig och fixa håret. Alltså samma sak som jag göra alla andra dagar innan jobbet. Enligt uppgiften skulle man även använda skor inomhus men det skippade jag och tog istället på mig stövlarna först när jag var på väg till arbetet.

Och innan det var dags för nattning var det bara att putsa diskbänken så att den glänser glatt imorgon bitti.

Dagens FlyLady uppgift var alltså lätt som en plätt!

Bildkälla: http://www.marthastewart.com, photo: Jennifer Levy

Tips! Genom att klicka på länken under plättarna hittar du receptet på de mumsiga och fiberrika fullkornspannkakorna.

Kram
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar